suknie ślubne Warszawa


Ostatnia wizyta: Teraz jest 29 mar 2024, 00:14


Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: bez demolki
PostNapisane: 14 maja 2015, 15:04 
Offline

Dołączył(a): 25 cze 2014, 17:17
Posty: 2
Szykuje się u mnie w domu duża impreza ślubna. Sama osobiście nie mam doświadczenia w czymś takim, bo swoje wesele organizowałam w restauracji. Moja siostra nie chce aż takiej formalnej atmosfery, a my dom mamy duży... Cały problem w tym, że jej znajomi to raczej młodzi ludzie, imprezowi i przez to nieobliczalni. Zastanawiam się, jak uchronić moje szklane lampki, pewnie je pochowam, tak jak i porcelanę, ale lustra, donice na kwiaty? A drewniane oparcia, na których będą przygaszać papierosy? Pomocy...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  

Reklama

 Tytuł: Re: bez demolki
PostNapisane: 14 maja 2015, 20:31 
Offline

Dołączył(a): 24 wrz 2014, 20:38
Posty: 1
Rozumiem, że możesz się denerwować i stresować, ale znajomi Twojej siostry pomimo że są młodymi ludźmi to na pewno też są kulturalni. Nie generalizowałabym wszystkich młodych ludzi. Nie słyszałam jeszcze, żeby ktoś gasił papierosa w czyimś domu o drewniane oparcie. Naprawdę to chyba tylko w jakiś filmach. Kup popielniczki i nie stresuj siostry.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: bez demolki
PostNapisane: 15 maja 2015, 10:28 
Offline

Dołączył(a): 31 mar 2014, 20:51
Posty: 8
...drewniane oparcia, na których będą przygaszać papierosy...:-) dobry tekst:-) słuchaj, zgodziliście, się klamka zapadła...:-) teraz nie ma co jojczyć i się za głowę łapać, tylko wyjechać na weekend do Międzyzdroi i nie myśleć o imprezie w chacie i o tym, co się tam będzie działo:-) powiedzcie im tylko, że monitoring założyliście w domu w miejscach, w których się nie spodziewają:-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: bez demolki
PostNapisane: 15 maja 2015, 23:00 
Offline

Dołączył(a): 07 wrz 2014, 13:43
Posty: 1